TROBADA ESPORTIVA DE PRIMER: JOCS TRADICIONALS

Aquest any la trobada de jocs tradicionals de primer s’ha dut a terme al camp de futbol de la Torre Roja de Viladecans.

La Trobada va ser fruit del treball conjunt del Grup de Treball de mestres d’Educació Física de la zona de Gavà, St. Climent i Viladecans. L’empresa Paidosport va proporcionar els excel·lents monitors per poder realitzar totes les activitats esportives.

Totes les sortides es fan per aconseguir uns objectius que a dins de l’escola són més difícils d’aconseguir. Els objectius que es van treballar en aquesta trobada van ser:

– Aprendre jocs tradicionals com una forma de diversió.

– Prendre iniciatives en el joc dirigit.

– Col·laborar activament en les diverses situacions de joc.

– Participar activament en les diferents activitats físiques.

– Gaudir del joc compartit.

– Afavorir les relacions personals i entre els infants de les diferents escoles participants de la diada.

Les activitats van consistir en un Circuit ple de jocs populars on es reunien a cada estació alumnes de totes les escoles.

Els jocs que es van dur a terme van ser:

– Un, dos, tres pica paret.

– Soga tira.

– Carrera de sacs.

– Jocs amb xapes.

– Saltar a la corda.

– Saltar a la goma.

– Jocs de les cadires amb cercles.

– Petanca.

– Xarranca.

– Ball de bugui bugui.

Tots els infants van gaudir molt de tots els jocs i de poder conèixer altres nens i nenes d’altres escoles.