SETMANA DE LES EMOCIONS

Aquesta setmana a l’escola es realitzen diferents activitats relacionades amb valors i diferents emocions, en les quals les famílies estan convidades i col·laboren amb els seus fills/es. A 2n hem dut a terme una activitat a partir de la lectura de diferents contes que tracten diferents emocions o valors com l’alegria, la valentia, ser agraïts i compartir. Per finalitzar, per cada grup de taules, s’ha fet un dibuix compartit sobre les emocions que els contes han despertat en l’alumnat. Hem gaudit molt i ens han quedat uns dibuixos molt bonics. Aquí en teniu una petita mostra. Moltes gràcies per acompanyar-nos.