Sant Jordi s’apropa!!

A l’escola estem immersos de ple en la preparació d’una de les diades més especials per a tota Catalunya. La diada de Sant Jordi. La nostra comunitat educativa ja és coneixedora de tots el seguit d’activitats que es desenvoluparan al llarg del pròxim dia 23 d’abril. A la nostra Biblioteca Isabel Gallart tot l’alumnat de l’escola podrà participar en l’activitat “Deixa un llibre i agafa’n un altre”. Una oportunitat en què els nostres infants podran contribuir amb el medi ambient, ja que tindran la possibilitat de reciclar els llibres que tenen a casa tot donant-li una nova vida a les mans d’un altre company de l’escola. A més a més, de tenir accés a la cultura fent un petit gest solidari amb un intercanvi altruista.

Us volem animar a tots i totes a participar activament d’aquesta acció i a descobrir noves històries amagades en aquests llibres que encara esperen poder emocionar amb els seus relats els cors dels nostres infants.