Reporters

A l’escola Montserratina ens agrada assabentar-nos del que fan els nostres companys i companyes, per això els divendres al matí donem els bons dies fent de reporters i reporteres. Per fer-ho, estem organitzats en torns entre les classes de CM i CS.
En aquest moment aprofitem per parlar de les coses més importants de la setmana, tant sobre les que ja han passat, com les que hi ha previstes per la següent. Prèviament, hem de planificar el que volem dir: aportem les nostres idees i com a bons reporters ens movem per l’escola per obtenir informació de primera mà. Preguntem sobre activitats especials, sortides que s’han fet, o altres coses que ens resultin interessants.
Un cop recollida la informació elaborem el text amb el qual donarem el “Bon Dia” a tota l’escola.

D’aquesta manera el nostre centre potencia entre altres, les competències lingüístiques tant oral com escrita.
Gaudim, compartim, aprenem, avancem!!!