Projecte “ESCOLTA’M”

Amb l’inici del curs reprenem també un dels nostres projectes on els infants tenen un gran protagonisme, el projecte: Escolta’m.

Cada setmana tenim un estona reservada per la sessió d’Escolta’m. Durant aquesta sessió, un petit grup d’alumnes, que va variant en cada sessió, acompanyats del seu tutor o tutora disposen de temps per parlar i escoltar-se, tot dialogant sobre diferents temes o interessos que van canviant en funció de les necessitats i propostes de cada grup.

Amb aquest projecte l’alumnat pot desenvolupar les seves habilitats de comunicació i ajuda a millorar la relació entre iguals. A la vegada, fomenta un bon clima emocional d’aula i la motivació per voler aprendre i treballar a l’escola.

Tenim diferents espais destinats a fer aquestes sessions i com ja us hauran explicat els nens i nenes gaudeixen molt d’aquestes estones i estan desitjant que arribi el seu torn.

Us animem a tots  i totes a dedicar moltes estones a ESCOLTAR ja que tenen moltes coses per compartir!