LES FAMÍLIES, PARTICIPANTS EN L’EDUCACIÓ EMOCIONAL DELS INFANTS

Les famílies de l’escola Montserratina participen activament en algunes de les sessions d’educació emocional.

Els infants de les classes fan dinàmiques i activitats relacionades amb les emocions cada setmana, sistemàticament.

Aquestes dinàmiques són escollides per a que siguin adequades a cada nivell educatiu al qual van adreçades.

Cada activitat fa incís en una o diverses competències emocionals, i tenen uns objectius concrets.

Tant les dinàmiques i activitats com el seu desenvolupament, són preparades acuradament tenint en compte el procediment, els recursos, la temporització.

Un cop finalitzada la dinàmica, es fa una avaluació i es fan propostes de millora, comptant amb les aportacions de les famílies.

La participació i l’opinió de les famílies és imprescindible per a l’escola!

“Cal tota la tribu per a educar un infant!”