LA LECTOESCRIPTURA A EDUCACIÓ INFANTIL

L’ambient de les lletres a Educació Infantil és un dels espais, on els infants tenen l’oportunitat de fer diferents activitats que els ajudaran en el procés de l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura.

En aquestes sessions, on es barregen els infants d’I3, I4 i I5, tots i totes tenen l’oportunitat de passar per les diferents propostes en funció de les seves preferències i inquietuds.

Utilitzem una metodologia d’ensenyament que es centra en l’aprenentatge manipulatiu de la lectura i escriptura, tenint en compte les diferents necessitats i estils d’aprenentatge dels infants. Aquest enfocament permet als nens i nenes explorar i aprendre de manera pràctica i creativa, fent que el procés sigui més significatiu i accessible per a tothom.

L’ensenyament manipulatiu, en aquest cas, es refereix a l’ús d’elements físics (com a materials didàctics, jocs, imatges, cartes, etc.) que ajuden els infants a visualitzar i entendre conceptes de lectura i escriptura de manera més concreta. A més, és important ajustar-se als estils d’aprenentatge individuals, ja que cada nen o nena pot tenir una manera diferent de captar la informació (alguns poden ser més visuals, altres més auditius, i altres més kinestèsics).

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>