Ens emocionem per la PAU

Un dels nostres pilars de l’escola és el treball de les emocions per poder transmetre valors imprescindibles en el dia a dia del nostre alumnat. Durant aquesta setmana hem gaudit de diverses activitats per poder aportar el nostre granet de sorra i ajudar a altres persones que puguin necessitar-ho.

D’una banda, hem participat en una cursa solidària amb la qual hem pogut conscienciar-nos millor sobre el problema de la fam i recollir diners per col·laborar a través de l’ONG “Save the Children”.

Per una altra banda, hem fet diferents dinàmiques d’emocions amb la participació de les famílies. Aquesta vegada a sisè hem reflexionat sobre la necessitat de la PAU i com desitgem que no hi hagi violència de cap mena: ni racisme, ni desigualtat de gènere, ni violència a través de les xarxes, ni violència infantil, ni cap altre tipus de violència. Per això, hem elaborat amb l’ajuda de les mares què han vingut a l’aula, uns murals amb les nostres reflexions sobre què passa i sobretot com podem actuar per evitar-ho i intentar solucionar-ho.

Entre tots hem aconseguit grans propostes!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>