ENDEVINAPATI

Aquest curs hem iniciat una nova activitat amb la qual volem oferir més propostes per continuar motivant a l’alumnat, en aquest cas, proposant-los una endevinalla setmanal. Proposem diferents endevinalles adaptades als diferents cursos.

Els més petits de l’escola fan la lectura i troben la solució entre tots. A partir de primària aprofiten l’hora del pati per llegir-la i posar la resposta dins la bústia de l’Endevinapati.

Els divendres s’anuncien per megafonia els encertants de la setmana i a més es fa un sorteig entre totes les respostes correctes per descobrir qui tindrà l’honor de preparar la següent endevinalla. Esperem que tothom s’engresqui a participar, ja que a part de passar una bona estona, és una bona activitat per fomentar la comprensió lectora, l’expressió escrita, el raonament lògic i la creativitat, entre altres aspectes.

Ja sabeu nois i noies, esperem les vostres respostes a la bústia de l’Endevinapati!!!