EL PATI DE L’ESCOLA: UN ESPAI EDUCATIU I INCLUSIU

El pati de la nostra escola té un triple paper com a espai on es potencia:

• Els recursos per a l’aprenentatge.
  • La celebració de festes i convivència.
  • El desenvolupament de la capacitat de jugar i, per extensió, amb un immens potencial pel que fa als seus beneficis educatius.

Al pati busquem la millora física i funcional del pati, però no només com a espai de joc i trobada, sinó també per transformador de les relacions de gènere que es perpetuen en la nostra societat i que es reflecteixen des de la infància.

Aquest curs hem tornat a la normalitat i ja podem tornar a conviure tots plegats en aquests grups:

I3, I4 i I5 al pati de sorra infantil

– 1r, 2n i 3r  al pati de sorra de primària

– 4t, 5è i 6è al pati de la pista

*A Primària l’ús de la pilota està diferenciat per dies per tal de promocionar la diversitat de jocs i esports.