JA TENIM NOM DE LA CLASSE!

Els nens de segon ja han escollit el nom de la classe. Com que aquest any el tema de l’escola és CONVIVIM AMB L’ART, des de segon, hem decidit endinsar-nos al món de la música, el ball i l’expressió corporal. Mitjançant el ball, aprendrem noves destreses, desenvoluparem la coordinació, potenciarem el companyerisme, la tolerància, el respecte envers les dificultats de cadascú, els diferents ritmes, instruments i també, a expressar les nostres emocions. Després de fer una petita investigació sobre balls de tot el món i de diferents èpoques, hem fet una votació amb els finalistes. Els nens de Segon A, seran els STREET DANCERS i els de Segon B, els ROCKERS!

Estem preparats per aprendre moltes coses del nostre ball i sobretot per MOURE L’ESQUELET!