DÍA DE LA MÚSICA

La música enforteix l’aprenentatge i la memòria, regula les hormones relacionades amb l’estrès, permet evocar experiències i records, incideix sobre els batecs, la pressió arterial i modula la velocitat de les ones cerebrals. Per això considerem la música un element molt important pel desenvolupament dels nostres infants i cada curs celebrem el dia de la música amb algun taller o espectacle musical.

Aquest curs els infants del Cicle Mitjà i Superior van poguer gaudir del taller d’arpa, on van poder escoltar la seva música i viure-la tocant l’instrument. I els nens i nenes d’Ed.Infantil i Cicle Inicial van cantar i ballar les cançons de la Dàmaris Gelabert. Quina il·lusió poder-les escoltar i gaudir d’elles en directe al teatre de l’escola!!