1a Trobada de Músics de Pati

Els passats dies 20, 21 i 22 de novembre vam celebrar la 1a Trobada de Músics de Pati de l’escola en motiu de celebració de Santa Cecília.

Durant aquests tres dies tots els infants de l’escola que toquen algun instrument van oferir-nos petits concerts a les entrades i sortides de classe. Amb aquests concerts vam poder gaudir i compartir amb les famílies moments de música en directe i vam poder conèixer i veure instruments que no haviem vist mai abans, com la bateria i guitarra elèctriques, l’oboè o el violoncel.

La tarda del divendres, a més, vam poder gaudir d’un concert dels mestres de l’escola de música Vilamúsics d’Igualada.

Gràcies a tots i totes per participar d’aquesta setmana; ho hem passat tots molt bé!