Setmana de la ciència 2020

Del 16 al 20 de novembre l’escola Colors se suma a la celebració de la Setmana de la Ciència, una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i promoguda des del CRP del Vallès Oriental, que ha proposat als instituts de la zona la creació de vídeos amb reptes científics pels alumnes de les escoles de primària. La finalitat d’aquesta iniciativa és fomentar les vocacions científiques i tecnològiques de l’alumnat.

Des de P3 fins a 6è, els nens i nenes viuran la ciència a les aules, i faran experiments amb el plantejament del mètode científic (observació, plantejament d’hipòtesis, disseny d’experiments, comprovació d’hipòtesis, anàlisi de resultats i conclusions). La propera setmana estaran disponibles als blogs de petits, mitjans i grans les imatges de les diferents experiències.

Vector de Diseño creado por freepik – www.freepik.es