SETMANA DE LA TARDOR 20-21

L’última setmana d’octubre, els nens i nenes de mitjans de 2n i 3r vam poder gaudir de diverses activitats relacionades amb la tardor i la castanyada.

Vam fer amb molta il.lusió els rètols de tots els arbres de l’escola, convertint-nos en grans experts en bricolatge! I els passadisos de l’escola  es van convertir en un petit museu ple de les creacions artístiques de tots els nens i nenes de l’escola.

També vam rebre una visita inesperada, del fill de la castanyera que ens va fer passar una bona estona mentre ens ensenyava diferents fruits de la tardor. I a la biblioteca la Carme ens va explicar un conte molt especial que ens va agradar molt.

Finalment divendres a la tarda vam menjar castanyes ben torrades i vam ballar al ritme de les cançons de la tardor.

Aquí teniu les fotos de MITJANS A, MITJANS B I MITJANS C