Èxit de la IX Campanya de donació de sang

El treball i esforç de l’alumnat de 4t, de les seves mestres, de les professionals sanitàries, i de la participació de familiars, han fet possible un any més que la campanya de donació de sang organitzada amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya hagi estat un èxit, amb xifres de rècord: 120 persones van passar pel gimnàs de l’escola Colors amb la intenció d’augmentar les reserves de sang que ajudaran a salvar vides. Aquesta fita és motiu de satisfacció i orgull i tota la comunitat mereix un gran reconeixement i agraïment.

En aquestes imatges podeu veure el treball que han dut a terme els nens i nenes per a preparar el projecte i el vídeo que van enregistrar per animar a la participació.