Concurs del logotip del projecte CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa)

Ja que el nostre centre participa en el projecte europeu d’Erasmus+, també nosaltres serem participants del concurs de logotips del projecte. Està organitzat pels membres de l’Equip Impulsor del Consorci del Departament d’Educació.

El concurs té com a objectiu seleccionar el logotip del projecte on s’han de reflectir temes com l’aprenentatge col·laboratiu, la millora de les competències digitals, la cooperació amb centres educatius europeus, el respecte a la diverstitat lingüística, la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües i de les habilitats interculturals, el desenvolupament sostenible i la transformació educativa.

L’alumnat de 6è seran els responsables de presentar els seus logotips, els quals treballaran des de l’àmbit artístic i lingüístic (llengua anglesa). Es realitzaran de manera individual i, respectant els requisits establerts en les bases del concurs, i s’enviarà en format digital un finalista de la nostra escola. Els encarregats de votar seran els alumnes des de 1r a 5è i els i les mestres del centre.

Posteriorment, un cop publicats els logotips finalistes dels 88 centres participants, els centres podran votar un màxim de tres logotips. Pels voltants de la segona quinzena de març, es faran públics els logotips guanyadors.