Colònies 3r, 4t i 5è a l’Estartit

Aquí us mostrem algunes de les imatges que varem realitzar durant les colònies del passat 2 i 3 de maig a la casa de colònies Marcel Maillot de l’Estartit. Enguany hem viscut una altra de les moltes experiències enriquidores i de coneixença entre tots els alumnes i mestres de l’escola, que ha fet que ens convertíssim en una pinya encara més gran del què érem fins ara!

Deixem que ho veieu amb els propis ulls i, no dubteu ni un segon de demanar als vostres infants que us expliquin cada una de les activitats, sensacions, sentiments i emocions que van viure en cada una d’elles. Gaudiu-ne tant com ho vam fer nosaltres!

Properament n’anirem afegint més! Podeu clicar en el següent enllaç per veure-les!

20170502_162355