APADRINAMENT LECTOR

Durant aquest curs, les classes de cicle superior (5è i 6è) han apadrinat als alumnes de P5 i 1r. Aquest ha sigut el segon any que l’escola ha portat a terme aquesta iniciativa, i la valoració que en fem tant nens i nenes com mestres és més que positiva.

Els nens de 5è s’han estrenat amb el grup de P5 i han pogut gaudir de vàries sessions on han compartit estones de lectura, xerrades entre grans i petits. L’any vinent, ells continuaran sent els seus padrins. A dia d’avui hem fet ja el comiat, però en aquest cas, aquests dos grups es tornaran a veure l’any vinent.

No passa el mateix amb el grup de 6è i 1r, qui ja ha fet el segon any d’apadrinament i ja tenien una relació establerta entre grans i petits, on se’ls ha vist molt més confiats i segurs a l’hora de trobar-se i treballar. Els grans expliquen que han vist un canvi molt positiu i estan molt contents de veure com els seus fillols han millorat en la lectura. En acabar les sessions programades, els padrins i fillols s’han fet entrega d’un detallet que es van preparar amb molt de carinyo, per a que tots tinguessin un record especial del seu company, sigués gran o petit, de la seva escola.

apadrinament-lectorAquí us deixem unes fotos per a que podeu veure com han anat les sessions de P5 i 5è, i de 1r amb 6è!

Esperem que us agradin!