Transferència en acabar les mobilitats, als membres del Microconsorci i al Claustre del centre

A nivell del Microconsorci ESAM-TILC, els centres participants van compartir les experiències viscudes i les observacions realitzades als diferents països que ens van acollir. Cada escola va explicar i compartir tot allò que van poder observar durant les sessions, reunions i estones viscudes amb la comunitat educativa de França, Portugal i Àustria. Les experiències viscudes van ser tant per professors de secundària com per mestres de primària.

A nivell de Claustre, les dues mestres que van viatjar a Portugal per observar (Job Shadowing) com treballaven les mestres de l’Agrupació d’Escoles Virginia Moura a la població de Moreira de Cónegos, van explicar com van ser els dies al centre, les activitats realitzades, els projectes d’èxit del centre… En finalitzar el claustre, les mestres de l’escola Colors van poder valorar els aspectes positius i profitosos per a poder agafar com exemple.

Per veure la presentació que vam utilitzar per a fer la transferència i compartir la nostra experiència, cliqueu la imatge.