Suport Vital Bàsic

L’escola va iniciar, el curs passat, el projecte de Suport Vital Bàsic rebent amb antel·lació una formació dels docents del centre sobre capacitat de reacció davant d’una emergència i tècniques de ressuscitació. Aquests coneixements s’estan traslladant als alumnes d’una manera progressiva i acumulativa adequant-la a la seva edat.

Els infants més petits (I5) i cicle inicial (2n) fan el taller de “capacitat de reacció davant d’una emergència”,  els infants de cicle mitjà (4t) aprenen a més a més la tècnica de Posició Lateral de Seguretat (PLS) i, finalment, els alumnes de cicle superior (6è) s’inicien a conèixer com es fan les compressions toràciques.

Us adjuntem algunes fotos i vídeos de cada grup.

Cliqueu a I5, 2n, 4t i 6è.