Sol·licitud de preinscripció

Aquestes són les modalitats habilitades per a la presentació de sol·licituds de preinscripció del curs 2020-2021:

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA

del 13 al 22 de maig

1. Accediu al formulari telemàtic de sol·licitud i ompliu les dades. Obtindreu un resguard de la sol·licitud.
  2. Envieu per correu electrònic al centre escollit en primera opció el resguard de la sol·licitud i la documentació requerida escanejada o fotografiada.
  3. Rebreu un correu electrònic de l’escola com a justificant de recepció de la sol·licitud.
PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL (només en casos excepcionals, si no es pot realitzar la telemàtica)

19 de maig (de 9 a 13.30h) i 20 de maig (de 9 a 13.30h i de 15 a 16.30h)

1. Sol·liciteu cita prèvia a través de l’eina de cita prèvia (ENCARA NO DISPONIBLE), per correu electrònic (a8066413@xtec.cat), o per telèfon (truqueu al 938497222, del dia 13 al 20 de maig; horari d’atenció: de 9 a 13.30h).
  2. El dia i hora acordada, ha de presentar-se al centre la persona sol·licitant (pot autoritzar per escrit a una altra persona en cas de pertànyer a grup de vulnerabilitat, en període de confinament o amb símptomes de covid-19). Recomanem portar mascareta i guants.
  3. Porteu imprès i omplert el document de sol·licitud de preinscripció (si és possible) i la documentació requerida.
La DOCUMENTACIÓ REQUERIDA que s’ha d’enviar en cas de fer preinscripció telemàtica o presentar al centre en cas de tenir cita prèvia:

• DNI, targeta de residència on consta el NIE o altre document d’identitat del sol·licitant (pare, mare o tutor/a legal).
  • DNI del nen/a, si en té.
  • Llibre de família (tots els fulls que estiguin omplerts) o document relatiu a la filiació.

Per acreditar circumstàncies al·legades a efectes del barem de puntuació, també s’han d’enviar…

• Certificat de convivència o volant municipal on constin el sol·licitant i l’alumne/a, si l’adreça del DNI no coincideix amb la que s’al·lega a la sol·licitud.
  • Acreditació del domicili del lloc de treball (còpia del contracte o certificat de l’empresa).
  • Documentació acreditativa de ser beneficiari de la prestació econòmica de la renda mínima d’inserció.
  • Document acreditatiu per discapacitat de l’alumne/a, pare, mare, tutor/a o germans.
  • Carnet vigent de família nombrosa o monoparental

MÉS INFORMACIÓ

Calendari

Codis de centres de Les Franqueses

Consulta de resultats

Web del DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

1. admin Autor de l'article

Bona tarda Manel,
      Durant el dia d’avui hi ha hagut força dificultats per accedir al formulari del Departament per problemes tècnics. Sembla que ara ja funciona millor.
      Pel que fa a l’enllaç al correu electrònic, ja ho hem solucionat.
      Gràcies per la teva observació.