Sant Jordi 2019

La setmana passada es va celebrar la Diada de Sant Jordi, una de les festes més boniques de Catalunya. A l’escola es van realitzar diferents activitats, com la fantàstica obra teatral de 3r, la visita a l’exposició de treballs i textos literaris i la cerimònia dels Jocs Florals on es van descobrir els guanyadors i guanyadores de cada curs. A la tarda, també va haver-hi una representació de l’escola a la plaça de l’Espolsada amb la paradeta a càrrec de famílies i alumnes de 6è, i dues alumnes van ser guardonades al concurs literari organitzat per la biblioteca municipal. Enhorabona!

Aquí podeu veure fotografies del 23 d’abril.