PROPOSTA SETMANAL PER ALS LECTORÍSTICS

Als alumnes de 5è, aquesta setmana, us proposem tres activitats.

Per una banda: una proposta matemàtica, en la que han de plantejar un problema matemàtic on les dades siguin nombres decimals i s’hagi de resoldre, com a mínim, amb dues operacions (sumes, restes, multiplicacions i divisions). Per més informació sobre la proposta cliqueu aquí.

JOCS MATEMÀTICS | Institut Escola Sant Esteve

Per una altra banda, teniu dos reptes més: un de l’àmbit de música, i un de l’àmbit d’educació física.

No oblideu que podeu seguir enviant els vostres ànims a l’Hospital de Granollers a través del repte Abraçades de paper que es va proposar a la pàgina web de l’escola per a totes les famílies!