Comença un nou trimestre! Activitats per a 6è

Bona tarda,

Com esteu? Esperem que hagueu pogut gaudir d’aquesta setmana de merescudes vacances i hagueu reunit tota la motivació possible per començar de nou. Aquest és un trimestre especial, ja que no és només l’últim del curs, sinó de tota la vostra escolaritat a Primària.

Són mesos d’incerteses per a tots nosaltres, no sabem quan tornarem a l’escola, ni de quina manera. Per aquesta raó, encetem aquesta avaluació de manera telemàtica.

Comencem!

Aquesta setmana us proposem 3 activitats: una d’anglès Society-eTwinning), una de matemàtiques i una altra de Música (trobareu els pdf amb les instruccions adjuntats a cada paraula). La data límit d’entrega és divendres 17 d’abril.

Recordeu que encara ens podeu enviar l’activitat de l’art amb objectes quotidians i no oblideu que podeu seguir enviant els vostres ànims a l’Hospital de Granollers a través del repte Abraçades de paper que es va proposar a la pàgina web de l’escola per a totes les famílies!

Ànims i endavant!