Plantada d’arbres Colors

Divendres 2 de desembre es va dur a terme la plantada de quatre arbres al pati de la nostra escola: un ametller a la zona d’Infantil, un til·ler a l’entrada de l’escola i dues moreres al pati de primària. Aquesta acció de millora del pati forma part del projecte transversal “El pati que volem”. En aquest projecte totes les classes estem treballant de manera participativa i col·laborativa aportant idees i proposant millores per a què el nostre pati tingui espais de qualitat.

El curs passat, al Consell de Representants d’Infants es va realitzar la petició de tenir més ombres i natura al pati i aquest trimestre, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Les Franqueses, s’ha pogut donar resposta a la petició dels infants.

La jornada va ser molt significativa per a tot l’alumnat perquè la plantada es va realitzar amb la seva participació. Tots els infants van poder veure i formar part del procés i, els i les delegades de cada classe, van posar terra als petits arbres en representació dels seus companys i companyes. Ara, hem de prendre consciència de la cura dels petits arbres perquè es facin grans i forts i, amb els anys, ens donin l’ombra que tant necessitem.

Voleu veure més imatges del dia de la plantada? cliqueu aquí