Mig litre, un somriure

Aquest dijous 25 d’abril, els nens i nenes de 4t de l’Escola Colors organitzen la VII Campanya de donació de sang en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya. Com sabeu, l’alumnat prepara aquest projecte d’aprenentatge-servei amb molt entusiasme i esforç, formant-se en relació amb el tema, proposant l’eslògan i el logotip, fent la campanya de difusió, etc. A la carta que dirigeixen a tota la comunitat, recorden que cada donació pot salvar 3 vides, i conviden a participar-hi de les 15.30 a les 20.00 h.