Els palapeixos constructors!

Hola Palapeixos! Aquesta setmana descobrim un nou ofici: constructors i constructores!

Per això us proposem que:

• Mireu aquest capítol en anglès de Peppa Pig: The new house. Després podeu jugar a aquest joc amb l’ordinador o la tablet (feu clic a Play game).
  • Feu una construcció amb materials que tingueu per casa. Poden ser capses, cartrons, llençols, peces de fusta, de Lego, material reciclat, joguines, etc. Sigueu creatius i utilitzeu el que vulgueu! Però atenció: els constructors sempre planifiquen la seva feina, així que abans de fer-ho, penseu una idea del que us agradaria construir… intenteu fer un dibuix amb la vostra idea i expliqueu-li a un familiar.
  • Un cop tingueu la construcció feta, us demanem que feu una fotografia i l’envieu a generacio2015@escolacolors.org, juntament amb un àudio o vídeo on expliqueu què heu fet i quins materials heu fet servir. Podeu fer-ho fins el divendres 17 d’abril.

Deixeu volar la imaginació!

Ah! Recordeu que podeu seguir enviant els vostres ànims a l’Hospital de Granollers a través del repte Abraçades de paper que es va proposar a la pàgina web de l’escola per a totes les famílies!

Personaje de dibujos animados de constructor, divertidas mascotas ...