Els Vacavions i els animals de granja

Benvolgudes famílies de P3!

Com us trobeu? Esperem que tots i totes estigueu bé i que aquests dies de vacances confinades hagin estat de descans i desconnexió.

Us volem fer una proposta de treball per aquesta setmana. La classe dels Vacavions estàvem treballant en el projecte de la granja i volem continuar amb aquest treball des de casa. Us proposem que primer de tot us mireu les fotos de la sortida de la granja que estan penjades al blog de l’escola. Seria interessant que féssiu una mica de conversa; els diferents animals que vam veure i com es diuen en català (vaca, gall, gallina, conill, porc, ovelles, cabres…), què mengen, com es diuen les seves cries…també ens agradaria que parléssiu d’aliments i/o materials que ens proporcionen alguns animals.

Per això us proposem que busqueu per casa 3 o 4 aliments i/o materials que provinguin d’animals de granja i que els anomeneu amb els infants: llet, ous, iogurts, llana…Ens podeu enviar foto o un petit vídeo al nostre correu: generacio2016@escolacolors.org

També us adjuntem una cançó del Pot Petit que parla d’animals de granja perquè la pugueu cantar i ballar, i una altra en anglès: Good morning, Mr Rooster! (Bon dia, Senyor Gall!).

Esperem les vostres respostes fins el divendres 17 d’abril.

Ah! Recordeu que podeu seguir enviant els vostres ànims a l’Hospital de Granollers a través del repte Abraçades de paper que es va proposar a la pàgina web de l’escola per a totes les famílies!

Moltes gràcies! Una forta abraçada!