Eleccions Consell Escolar 2021

D’acord amb la RESOLUCIÓ EDU/3043/2021, de 6 d’octubre, avui s’ha iniciat el procés electoral per a renovar els membres dels consells escolars dels centres públics. En el cas de l’escola Colors, enguany s’han de renovar 2 membres del sector de representants de les famílies, 4 membres del sector del personal docent i 1 membre del personal d’administració i serveis. Tota la informació relacionada amb el procés serà publicada al vestíbul de l’entrada principal de l’edifici.

Donada la importància de la representació en aquest òrgan col·legiat, es recomana la participació activa de les famílies durant tot el procés i la lectura d’aquesta secció: Per què és important que les famílies participem en les eleccions al consell escolar?

El calendari establert per a les eleccions és el següent:

Publicació del cens electoral 2 de novembre
Reclamacions al cens 3, 4 i 5 de novembre
Sorteig membres de les meses 8 de novembre
Constitució de les meses 10 de novembre
Presentació de candidatures fins el 12 de novembre
Publicació de candidatures 16 de novembre
Sol·licitud per actuar com a supervisor/a fins el 19 de novembre
Votacions sector PAS 23 de novembre
Votacions sector famílies 24 de novembre
Votacions sector docent 25 de novembre
Constitució del Consell Escolar Abans del 20 de desembre