Eleccions al Consell Escolar

Us recordem que ja s’ha iniciat el procés d’eleccions al Consell Escolar als centres. A la nostra escola, enguany s’ha de dur a terme la renovació total dels membres.

Donada la importància del Consell Escolar com a òrgan indispensable en el govern del centre, volem encoratjar-vos a participar activament d’aquest procés, ja sigui presentant la vostra candidatura pel sector pares i mares (fins el 18 de novembre), o emetent el vostre vot el dia 1 de desembre (al vestíbul principal de l’escola, de 9.00h a 12.30h i de 15.00h a 19.00h).

Recordeu que la funció principal del Consell Escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, l’horari lectiu, etc. i és per tant necessària la implicació i la participació directa de les famílies a través dels seus representants escollits.

Per a informació més detallada, feu clic a Renovació dels membres del consell escolar.

eleccions