DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ AMBIENTAL

Amb motiu del dia Mundial de l’Educació Ambiental del passat divendres dia 26 de gener, vam realitzar una acció conjunta en la qual l’alumnat de primària de l’escola va col·laborar amb la cura i protecció del nostre entorn, netejant entre tots i totes algunes zones del nostre barri. Els infants d’Infantil van vetllar per netejar els espais comuns de l’escola (patis, hort…). Per fer la recollida es van utilitzar guants biodegradables, respectuosos amb el medi ambient. Podeu veure les imatges clicant aquí.

A continuació, us enllacem el reportatge que va venir a realitzar a l’escola VOTV- dia Mundial de l’Educació Ambiental i que va emetre el mateix divendres al vespre.