Comença el viatge a l’escola dels grans

Com cada any, l’Ajuntament de Les Franqueses, en col·laboració amb les direccions de les escoles del municipi, ha organitzat la xerrada Comença el viatge a l’escola dels grans per a informar sobre el procés de preinscripció i matrícula a les famílies que començaran P3 el curs 2021-2022.

Aquesta sessió es desenvoluparà de manera virtual el proper divendres 26 de febrer a les 18h.

Les famílies interessades s’hauran d’inscriure prèviament al correu educacio@lesfranqueses.cat o per telèfon al 938466506 per poder rebre l’enllaç d’accés a la xerrada.

Més informació aquí.