COLÒNIES AL CLAR DEL BOSC

Els alumnes de primer fins a cinquè de primària han anat de colònies a la casa Clar del Bosc de la Garrotxa.

L’aventura va començar fent una parada a l’estany de Banyoles abans d’arribar al Clar del Bosc. En un inici teníem previst visitar les Estunes, però no va ser possible. Així doncs, vam visitar l’estany i vam fer unes dinàmiques per conèixer els monitors que ens acompanyarien durant l’estada.

En arribar a la casa vam poder descobrir l’entorn i gaudir-ne. La casa està situada a un lloc molt privilegiat.

Les colònies d’enguany giraven sobre l’eix de la prehistòria. Després de dinar ja van començar les activitats. Els infants de primer a tercer van fer un taller sobre els tints naturals i la creació d’un amulet. Mentrestant, els alumnes de quart i cinquè feien una ruta d’orientació.

Després de sopar els alumnes van fer un joc de nit amb les seves llanternes.

Finalment arriba el moment més esperat!! L’hora d’anar a dormir, compartir l’habitació amb els companys i fer petar la xerrada fins altes hores.

Al matí un bon esmorzar i preparats per l’última activitat. Els mitjans de l’escola van fer unes cabanes a la muntanya mentre els grans feien el taller de la prehistòria.

Entre activitat i activitat no va faltar mai una estona de ballaruga. Ens ho vam passar molt bé!

Us adjuntem un àlbum de fotos. Cliqueu aquí.