ACTIVITATS DE FINAL DE CURS

Benvolgudes famílies,

L’última setmana de curs, a l’escola es van realitzar diferents activitats de comiat que, entre il·lusió, llàgrimes i alegria, van portar el colofó a l’acabament del curs escolar.

Com ja sabeu, el dia 16 de juny es va celebrar la festa de final de curs amb actuacions de tot l’alumnat, seguidament es va duu a terme el comiat de 6è. A continuació, es va celebrar la festa organitzada per l’AFA, on es van realitzar diverses activitats i els alumnes i les seves famílies van guarnir les taules del sopar de maneres molt originals. Algunes van tenir premi inclòs.

El dia 21 de juny tots els infants van poder gaudir d’una sortida a Mas Cabrit. Van haver moments lúdics amb tota la comunitat educativa, infants, mestres i famílies. Després de passejar fins a la casa, es va esmorzar i els nens i nenes van començar la gimcana, per diferents espais de jocs i tallers. S’ho van passar d’allò més bé.

Donem les gràcies a tota la comunitat educativa que ha col·laborat, ajudat i participat en algun moment durant aquest curs escolar i ha fet possible que els nostres nens i nenes hagin gaudit d’un curs ple d’emocions i bones sensacions.

Podeu visualitzar les fotos aquí.