Projecte Erasmus+ (ESAM-TILC) a l’escola Colors (3a i 4a mobilitats)

Com ja vam fer a les dues primeres mobilitats, a continuació (clicant a la imatge) trobareu la informació actualitzada del projecte Erasmus (ESAM-TILC), al qual l’escola participa des del curs 2020. En aquesta explicació es troben detallats els projectes i les accions Erasmus+, el Consorci al qual pertany el nostre centre, les raons per les quals hi formem part, tots els objectius del projecte emmarcats en els diferents àmbits, la documentació que cal tenir en compte, explicacions aclaridores sobre l’alumnat SLS i nouvingut, les accions realitzades, els criteris de selecció dels participants (docents que viatgen) i la destinació de les mobilitats que farem 2 docents del centre durant aquest curs (escoles que visitem per observar bones pràctiques).

Aquesta presentació forma part del claustre que vam realitzar el dia 16 de gener de 2024, per tal de transferir tota la informació a la resta de docents.