LES MOLT ESPERADES COLÒNIES DE 6è!

P1150046

Finalment les colònies van arribar el dilluns 15 de maig i els alumnes de 6è estaven tan emocionats que no sabien encara tot allò que els esperava!

Aquest any ha sigut el torn de Cala Canyelles, a Lloret de Mar. Allà hem passat tres dies i hem realitzat un programa nàutic-esportiu, on els alumnes han gaudit d’activitats a l’aigua i a les instal·lacions del club nàutic esportiu (esquí nàutic, llanxa, pedals, ‘xurro’, bateig d’immersió, tennis, bàsquet, futbol,…).

Durant tot el curs i ja des del mes de desembre, els alumnes, conjuntament amb les seves famílies i l’escola, han anat recaptant diners per a poder portar a terme aquesta proposta que des d’un bon inici prometia. Gràcies a la col·laboració de tots, el grup sencer de 23 alumnes ha pogut viure una experiència inoblidable!

P1150062

Aquí us deixem l’enllaç a l’àlbum amb les fotos que vam poder fer durant els tres dies!! Esperem que us agradin!