Projecte eTwinning a 6è

D’acord amb l’eix vertebrador del centre sobre el tractament de les llengües des d’una mirada plurilingüe, a sisè hem realitzat un projecte durant els dos últims trimestres.

Aquest projecte, impulsat pel Departament d’Educació i en el qual han format part de manera intensiva i directa mestres de l’escola, ha impulsat la llengua estrangera a les aules, on els alumnes han hagut d’utilitzar l’anglès amb una altra escola, amb l’objectiu d’intercanviar experiències i obrir nous horitzons.

Després de moltes setmanes de feina per part dels alumnes, en grups han aconseguit realitzar aquestes exposicions orals que hem enviat fa ben poquet a Brzeszcze, poble on viuen els nostres amics.

Agafeu seient, i esperem que les gaudiu!

També hem rebut ja aquests últims detalls d’agraïment per tota la feina feta!

THANKS TO ALL OF YOU!

SEE YOU VERY SOON AND HAVE A FANTASTIC HOLIDAY!!