Juguem a jocs populars, tradicionals i d’arreu del món

Per acabar la nostra etapa a l’escola a 6è estem treballant jocs populars, tradicionals i d’arreu del món a Educació Física.

Molts d’aquests jocs els hem jugat mil cops al llarg de la nostra escolarització, però no ens havíem preguntat mai d’on venen.

Hem començat amb jocs típics del nostre territori i ara tenim una missió: investigar a quins jocs jugaven les nostres famílies. Les properes setmanes posarem en pràctica les activitats que recollirem i, com que som vinguts d’arreu del món, experimentarem jocs de diferents cultures.

Deixem algunes fotos amb jocs de la primera sessió.