Ens convertim en periodistes durant els Jocs Olímpics!

Amb motiu de la IV edició dels JJOO hem tingut quatre esportistes d’elit visitant l’escola Catalunya. L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior s’ha convertit per uns dies en periodistes fent una recerca prèvia sobre l’esportista convidat/da, redactant les preguntes sobre la seva trajectòria i finalment portant-les a terme en una roda de premsa.

A tercer vam comptar amb la visita de la Natalia Suánez, esportista del Club de Rem de Badalona.

A quart vam tenir l’oporunitat d’entrevistar en Ricard Vinaixa, guia d’esportistes paralímpics en esquí alpí.

A cinquè van tenir el plaer de conèixer en Jordi Ferrón, ex-futbolista professional que va militar en clubs com el Barça, el Rayo Vallecano, l’Albacete, el Reial Saragossa o el Badalona.

I, per últim, a sisè vam poder entrevistar a la Mar Pozo, esportista de la selecció espanyola de rugbi i hoquei subaquàtic.

No us perdeu les rodes de premsa!!!