Jocs Olímpics. Quarta jornada

Dimecres 23 de maig.

Quarta i última jornada de les competicions dels Jocs Olímpics.

Van començar el dia amb el torneig de Ultimate Frisbee els alumnes i les alumnes de cicle superior.  Les regions de Flandes i Kurdistan van competir en primer lloc.  Al principi del torneig es notava que l’alummat no tenia gaire soltura amb el frisbee, però a mesura que anaven passant els minuts el frisbree volava cada cop millor i feien unes passes molt bones.  Flandes va a passar a la final guanyant 2 – 1.  El següent partit enfrontava Quebec i Sàhara Occidental on ràpidament aquest va agafar una aventatge i va acabar passant a la final amb un resultat guanaydor de 4 -1 per a Sàhara.  La final, Flandes contra Sàhara Occidental va donar la victòria a Flandes per 3 – 0.

A la tarda competien els alumnes de cicle mitjà al Cementiri.  Al partit de Portugal contra Libèria va passar Libèria guanyant 0 – 1.  Més tard competien Argentina contra Mongòlia i guanyaven aquests últims també 0 – 1.  A la final de Mongòlia contra Libèria els jugadors van competir durament per guanyar i finalment es va proclamar campió de cementiri el país de Mongòlia.