Bestiàrium

El passat dilluns 13 de maig vam rebre la visita de Francesc Miralles, autor del llibre “Bestiàrium” que les alumnes i els alumnes de 6è han llegit durant aquest curs.

Primer en Francesc ens ha fet una presentació i després ha deixat torn a les preguntes que l’alumnat havia preparat i més temps encara per tots aquells dubtes que els hi anaven sorgint.

Finalment ens ha fet una pràctica per comprovar que tothom pot tenir quelcom per escriure i ens ha donat com a pautes les següents preguntes:

• Quin és el pitjor malson que mai he tingut?
  • Quina és la meva por més gran?
  • Quina va ser la coincidència més gran de la meva vida?
  • Què és allò que més il·lusió em faria aconseguir?

Ens va explicar que sempre podem escriure sobre coses relacionades amb aquestes preguntes, que simplement eren “detonants” per fer començar a funcionar la nostra inspiració i la nostra creativitat.

Abans de marxar ens va signar alguns exemplars.

Va ser una cita molt interessant!