Arbres de tardor

Aquest matí hem parlat de la quantitat de fulles que hem vist de camí cap a l’escola, i de com han canviat el seu color. Abans eren de color verd i ara són marrons de diferents tonalitats, grogues i fins i tot podem veure alguna de color vermell fosc.

Ja podem parlar de la tardor, i dels canvis que porta aquesta nova estació.

Hem vist a la pantalla digital diferents imatges d’arbres i paisatges de tardor i els diferents colors que hi veiem.

I ens posem mans a l’obra per fer els nostres arbres de tardor:

Hem escollit els papers de seda de diferents colors de la tardor i els hem tallat en trossets petits, després els hem enganxat a un paper i quan la cola ha estat ben seca hem pogut pintar els nostres arbres….. això sí, sense fulles que ja han caigut totes.

Els objectitus que volem aconseguir son:

• Observar i verbalitzar els canvis del paisatge que ens envolta.
  • Triar i seleccionar els colors que farem servir per la nostra creació amb els colors propis de la tardor.
  • Tallar amb tisores amb relativa precisió.
  • Enganxar al full els diferents papers de colors.
  • Pintar amb traç vertical el tronc de l’arbre.
  • Pintar amb traços inclinats les diferents branques.

I el resultat final han sigut uns quadres de tardor per poder exposar al suro exterior de la classe.