A P5 TENIM MOLTES GANES D’ESCRIURE!

El punt de partida per estimular l’escriptura és provocar la necessitat d’escriure. Els nens i les nenes de P5 estan fent moltes activitats d’escriptura a partir de l’escolta de diferents aventures.

Primer van veure la història de la Castanyera, que aquest any estava molt trista i ja no volia venir a vendre Castanyes. Ràpidament els Tresors i els Pirates van escriure una carta dient-li que ells i elles si volien que vingués. Després, a més, ho van fer de manera individual amb bonics missatges. Gràcies a totes aquestes cartes la Castanyera va recuperar l’alegria i va venir a l’escola.

També van ajudar als pares d’uns nens pirates a fugir del malvat Barba-Taronja. A més van ajudar als nostres amics pirates a resoldre enigmes. Tenen molta sort de comptar amb nosaltres ja que sabem molt d’enigmes i de lletres.

Amb aquestes activitats estimulem les ganes d’escriure i aprenem la importància que té escriure a la nostra societat.

Per útlim, ara que sóm uns campions escrivint missatges, ho apliquem a situacions de la vida quotidiana, hem començat a escriure postals de nadal. Prepareu-vos que aviat tindreu una gran sorpresa!!

Cliqueu a cada imatge per veure més.