Torneig FLL a la Universitat Pompeu Fabra

El passat dissabte 18 de febrer la nostra escola va participar al torneig de la First Lego League Barcelona.

Aquesta edició es va realitzar a la Universitat Pompeu Fabra, ubicada al Poblenou.

La jornada va ser molt intensa, des de les 8:00 del matí fins les 14:30.

El primer que vam fer va ser una cerimònia inaugural on ens van explicar tot el que faríem durant la jornada. Després ens van donar una aula per preparar el joc del robot i la presentació, a més de poder carregar el robot i l’ordinador al corrent.

Un cop fet tot això, vam començar amb la primera ronda del joc del robot. Tot i els nervis va sortir força bé. Vam aconseguir 165 punts. Les dues rondes següents no ens van anar tan bé. Tot i això, vam gaudir molt de l’experiència de preparar la programació del robot per a fer les missions preparades.

Cap a les 11:45 vam exposar el nostre projecte d’innovació, on vam explicar que la nostra proposta per millorar el problema de l’energia actual, seria construir uns jocs de pati per tal que amb el moviment d’aquests, es generés energia per poder autogestionar-se l’escola.

Un cop acabades les rondes i l’exposició es va efectuar l’entrega de premis, on aquest cop, no vam poder obtenir cap.

El que sí que ens vam emportar va ser una experiència meravellosa.

Des de l’escola agraïm la col·laboració de les famílies durant la jornada.

A continuació teniu un recull de fotos i vídeos.