Torneig First Lego League 2021

S’ha fet esperar però per fi els nostres representants de 5è participaran a l’edició d’aquest any de la First Lego League.

Porten des del primer trimestre preparant les missions i treballant en el projecte d’innovació per tal d’aconseguir la màxima puntuació possible al torneig. Tot i això sabem que l’objectiu principal és gaudir de l’experiència de participar en un torneig d’aquestes característiques.

Aquesta edició serà diferents a les anteriors. En aquest cas, es realitzarà online, a partir d’una plataforma en streaming. Aquí teniu els enllaços per poder gaudir del torneig i per poder veure al nostre equip, el Team Escola Guanyalunya, des de casa o des de qualsevol dispositiu amb internet.

El torneig comença amb un acte d’inauguració a les 9 del matí, però la nostra participació serà a partir de les 9:30 fins, aproximadament, les 10:15.

Els nostres representants d’aquesta edició són: La Zhanna, la Leyre, el Nico, l’Emran, l’Hugo, la Dadà, el Rayan, l’Eduardo i l’Àngel; tots i totes alumnes de 5è.

Enllaç per veure tot el torneig: https://ca.firstlegoleague.es/torneo-fll-barcelona-uab

Enllaç a la sala on connectarem per exposar el projecte d’innovació i realitzar el joc del robot:

Esperem que els hi doneu tot el suport possible des de casa que s’ho han guanyat a puls. Han treballat molt tots i totes molt en aquest projecte. No només les persones escollides per participar al torneig, sinó totes les classes de 5è i en especial les seves tutores que s’han implicat al màxim en fer-ho possible.

Ara només queda gaudir de l’experiència.

Esperem que s’ho passin molt bé i que el resultat sigui només una part de l’aprenentatge de tots els valors que hem après.