Inauguració VI Jocs Olímpics

Avui, divendres 14 de maig hem inaugurat la sisena edició dels Jocs Olímpics de la nostra escola.

Tot i que pel matí el temps no ens feia ser gaire optimistes, el sol ha sortit al mig dia i ens ha permès gaudir d’una jornada plena d’alegria i emoció.

Els Jocs Olímpics ja estan aquí!

Us presentem a la nostra mascota, al Coti, realitzada pels nens i nenes de 2n, que a més, han sigut uns fantàstics mestres de cerimònia.

Al final hem cantat i hem ballat el “Jerusalema” tota l’escola plegada per acabar de celebrar aquesta jornada.

Ara només queda començar les jornades esportives amb ganes i energia per tal de passar-ho el millor possible i posar en pràctica els valors treballats a les diferents àrees.

Us deixem aquí l’enllaç amb totes les fotos de la inauguració.