TALLER AUS MIGRATÃ’RIES

Ha vingut a l’escola en Ferran d’OMBÚ  a fer-nos un taller participatiu, emotiu i molt creatiu.

Hem parlat d’aus migratòries, de perquè canvien de territori. També hem parlat de les vivències de milers de nenes i nens que cada any fan el camí com a migrants, en solitud i d’amagat, lluny de les seves famílies. Hem reflexionat sobre com ens sentiríem nosaltres si canviéssim de país i deixéssim els nostres amics i amigues i la nostra escola. També hem vist un vídeo de contes amb una cançó que ens ha explicat en Ferran i hem fet un taller de pedres, que hem pintat com si fos el record que ens emportariem a un altre pais llunyà.