Sortida Verd Urbà

La setmana passada vam sortir de l’escola per explorar el parc que tenim al davant. De la mà de la Sonia vam veure i escoltar ocells com el pit-roig, el pardal, la cotorra, la gavina, la perdiu i la puput. Va ser molt divertit fer alguns sons d’aquests ocells amb instruments especials. Va ser molt interessant aprendre que el reietó és l’ocell més petit i observar els colors de la mallerenga carbonera.

Inspeccionant els fruits i llavors que mengen alguns d’aquests ocells ens vam adonar de la importància d’utilitzar les papereres per tal que cap ocell pugui ennuegar-se. A més, vam observar amb lupes diferents insectes de l’entorn. Per acabar, vam fer una manualitat molt bonica amb fulles que vam recollir de terra.