Sant Jordi 2021

El dia de Sant Jordi, petits, mitjans i grans vam celebrar al pati de l’Escola els Jocs Florals. Va ser un dia emocionant i ple de sorpreses.

Mentre la Carme estava dient el nom dels guanyadors i guanyadores de quart, van aparèixer unes princeses que estaven avorrides de viure als seus castells sense cap emoció. Les dues van ajudar a la Carme a fer l’entrega de premis, però… a l’Escola Catalunya mai hi ha un dia avorrit! El drac va aparèixer i Sant Jordi també. Sant Jordi va lluitar contra el drac, escoltat pels crits d’ànim dels nostres alumnes però malauradament va quedar estabornit. Finalment les valentes princeses van matar al drac i vam poder continuar celebrant els Jocs Florals.

Els petits van cantar cançons al pati, però amb una sorpresa molt especial, Santa Jorgina i el Drac van aparèixer i junts van celebrar la Diada.

Els petits, a més, van mostrar tota la feina feta durant la setmana. Gràcies a ells i elles tenim l’escola tota engalanada.

Els Mitjans van sorprendre amb unes performances espectaculars i van fer uns tallers fantàstics.

A més, petits i mitjans van rebre un gran regal, la lectura per part dels nens i nenes de 5è de les obres escrites per aquest dia.

Bona diada! Cliqueu per veure les imatges.